Recurs d'inconstitucionalitat núm. 3640-2025, contra el Reial decret llei 2/2025, de 18 de març, pel qual s'aproven mesures urgents per garantir l'interès superior de la infància i l'adolescència davant situacions de contingències migratòries extraordinàries.
Recurs d'inconstitucionalitat núm. 4001-2025, contra el Reial decret llei 2/2025, de 18 de març, pel qual s'aproven mesures urgents per garantir l'interès superior de la infància i l'adolescència davant situacions de contingències migratòries extraordinàries, i Acord de convalidació del Reial decret llei esmentat, adoptat pel Congrés dels Diputats en la sessió de 10 d'abril de 2025.
Recurs d'inconstitucionalitat núm. 4321-2025, contra el Reial decret llei 2/2025, de 18 de març, pel qual s'aproven mesures urgents per garantir l'interès superior de la infància i l'adolescència davant situacions de contingències migratòries extraordinàries.
Recurs d'inconstitucionalitat núm. 4397-2025, contra el Reial decret llei 2/2025, de 18 de març, pel qual s'aproven mesures urgents per garantir l'interès superior de la infància i l'adolescència davant situacions de contingències migratòries extraordinàries, i Acord de convalidació del Reial decret llei esmentat, adoptat pel Ple del Congrés dels Diputats en la sessió de 10 d'abril de 2025.
Recurs d'inconstitucionalitat núm. 4458-2025, contra el Reial decret llei 2/2025, de 18 de març, pel qual s'aproven mesures urgents per garantir l'interès superior de la infància i l'adolescència davant situacions de contingències migratòries extraordinàries.
Recurs d'inconstitucionalitat núm. 4527-2025, contra el Reial decret llei 2/2025, de 18 de març, pel qual s'aproven mesures urgents per garantir l'interès superior de la infància i l'adolescència davant situacions de contingències migratòries extraordinàries.
Conflicte entre òrgans constitucionals núm. 4142-2025, en relació amb l'Acord de 17 de març de 2025 de disconformitat («veto pressupostari» «ex» art. 134.6 de la Constitució espanyola) amb la tramitació de les esmenes números 5, 104, 109 i 110, aprovades pel Ple del Senat, respecte del Projecte de llei de prevenció de les pèrdues i del malbaratament alimentaris.
Acord internacional administratiu entre el Centre Nacional d'Intel·ligència del Regne d'Espanya i la Secretaria d'Intel·ligència Estratègica d'Estat de la República Oriental de l'Uruguai per a l'intercanvi i la protecció recíproca d'informació classificada, fet a Madrid el 4 de juliol de 2025.
Bescanvi de cartes entre Espanya i l'Organisme Internacional d'Energia Atòmica per a la celebració de la reunió tècnica sobre el procés de presa de decisions i les funcions dels llicenciataris i dels reguladors durant el desplegament de la disposició final geològica, del 24 al 28 de novembre de 2025, a Madrid, fet a Viena el 24 d'abril i el 8 de juliol de 2025.
Correcció d'errors de les esmenes de 2020 al Conveni internacional per a la seguretat de la vida humana al mar, 1974, adoptades a Londres l'11 de novembre de 2020 mitjançant la Resolució MSC.474(102).
Ordre HAC/747/2025, de 27 de juny, per la qual s'aprova el model 196, «Declaració informativa mensual de comptes en tota classe d'institucions financeres i resum anual de retencions i ingressos a compte sobre rendiments del capital mobiliari i rendes obtingudes per la contraprestació derivada de comptes en tota classe d'institucions financeres»; el model 181, «Declaració informativa de préstecs i crèdits, i operacions financeres relacionades amb béns immobles»; el model 170, «Declaració informativa mensual de les operacions realitzades pels empresaris o els professionals adherits al sistema de gestió de cobraments mitjançant qualsevol tipus de targetes i mitjançant pagaments associats a números de telèfon mòbil», i el model 174, «Declaració informativa sobre tot tipus de targetes», i s'estableixen les condicions i el procediment per a la seva presentació, i es modifica l'Orde EHA/98/2010, de 25 de gener, per la qual s'aprova el model 171, «Declaració informativa anual d'imposicions, de disposicions de fons i dels cobraments de qualsevol document, així com els dissenys físics i lògics per a la presentació en suport directament llegible per ordinador», i s'estableixen les condicions i el procediment per a la seva presentació telemàtica.
Decret llei 10/2025, de 13 de maig, pel qual es modifica el Decret llei 6/2025, de 25 de març, pel qual s'adopten mesures urgents en matèria de l'impost sobre les estades en establiments turístics.
Correcció d'errades al Decret llei 7/2025, de 25 de març, de concessió d'un suplement de crèdit als pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2023 prorrogats per al 2025.
Correcció d'errades al Decret llei 8/2025, de 29 d'abril, de concessió d'un suplement de crèdit als pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2023 prorrogats per al 2025.
Llei 3/2025, de 30 de juny, de polítiques de joventut de Cantàbria.
Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat
Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid