Reial decret 863/2025, de 30 de setembre, pel qual es modifica el Reial decret 348/2001, de 4 d'abril, pel qual es regula l'elaboració, la comercialització i la importació de productes alimentaris i ingredients alimentaris tractats amb radiacions ionitzants.
Reial decret 864/2025, de 30 de setembre, pel qual es regula la concessió directa de diverses subvencions en l'àmbit de la Secretaria d'Estat d'Educació del Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports.
Reial decret 865/2025, de 30 de setembre, pel qual s'estableix el procediment per obtenir la declaració d'equivalència, amb caràcter general, dels estudis de dansa anteriors a la Llei orgànica 1/1990, de 3 d'octubre, d'ordenació general del sistema educatiu, amb els estudis superiors de dansa que regula aquesta Llei.
Reial decret 866/2025, de 30 de setembre, pel qual es regula la concessió directa de subvencions a favor de determinades entitats locals i de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per dur a terme actuacions de recerca, localització, exhumació i, si s'escau, identificació de restes de persones víctimes de la guerra d'Espanya i la dictadura.
Ordre ECM/1069/2025, de 24 de setembre, per la qual s'acorden l'emissió, l'encunyació i la posada en circulació de monedes de col·lecció de la II sèrie de «Joies del Museu Casa de la Moneda».
Resolució de 25 de setembre de 2025, de la Secretaria General d'Universitats, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 23 de setembre de 2025, pel qual s'estableix el caràcter oficial de determinats títols de doctor o doctora i la seva inscripció en el Registre d'universitats, centres i títols.
Resolució de 25 de setembre de 2025, de la Secretaria General d'Universitats, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 23 de setembre de 2025, pel qual s'estableix el caràcter oficial de determinats títols de màster i la seva inscripció en el Registre d'universitats, centres i títols.
Resolució de 25 de setembre de 2025, de la Secretaria General d'Universitats, per la qual es publica l'Acord del Consell de Ministres de 23 de setembre de 2025, pel qual s'estableix el caràcter oficial de determinats títols de grau i la seva inscripció en el Registre d'universitats, centres i títols.
Reial decret 816/2025, de 16 de setembre, pel qual es regula la concessió directa de subvencions a la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP) i a la Fundació ANAR per dur a terme actuacions en matèria de prevenció i lluita contra la violència de gènere i altres formes de violència contra les dones.
Reial decret 867/2025, de 30 de setembre, pel qual es modifiquen el Reial decret 1009/2023, de 5 de desembre, pel qual s'estableix l'estructura orgànica bàsica dels departaments ministerials, i el Reial decret 410/2024, de 23 d'abril, pel qual es desplega l'estructura orgànica bàsica del Ministeri d'Economia, Comerç i Empresa, amb el propòsit de crear l'Oficina Espanyola per a la Reconstrucció d'Ucraïna, així com actualitzar l'estructura organitzativa de les secretaries d'Estat de Comerç i d'Economia i Suport a l'Empresa.
Reial decret 868/2025, de 30 de setembre, pel qual es modifica el Reial decret 1024/2022, de 13 de desembre, pel qual es regula la concessió directa de subvencions a associacions d'autònoms i empresaris per dur a terme actuacions de difusió i acompanyament entre els col·lectius d'autònoms, joves empresaris i agricultors i ramaders en el marc del programa Kit Digital.
Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat
Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid