Us trobeu en

Suplement en llengua valenciana del BOE: Dimarts 19 de febrer de 2013, Sup. 43

I. Disposicions generals

MINISTERI D'ASSUMPTES EXTERIORS I DE COOPERACIÓ

  • Esmenes als annexos 2 i 3 i a la taula 1 de l'Acord sobre la conservació de les aus aquàtiques migratòries afroeuroasiàtiques, adoptades a La Rochelle el 18 de maig de 2012.

  • Correcció d'errors en la Declaració d'acceptació per Espanya de l'adhesió de la Federació de Rússia al Conveni sobre els aspectes civils de la sostracció internacional de menors, fet a l'Haia el 25 d'octubre de 1980.

MINISTERI DE LA PRESIDÈNCIA

  • Orde PRE/255/2013, de 14 de febrer, per la qual s'inclouen les substàncies actives òxid de coure (II), hidròxid de coure (II), carbonat bàsic de coure, bendiocarb i flufenoxuron en l'annex I del Reial Decret 1054/2002, d'11 d'octubre, pel qual es regula el procés d'avaluació per al registre, autorització i comercialització de biocides.

COMISSIÓ NACIONAL DEL MERCAT DE VALORS

  • Circular 1/2013, de 30 de gener, de la Comissió Nacional del Mercat de Valors, sobre comunicació d'informacions relatives a empreses de servicis d'inversió i les seues societats dominants i a societats gestores d'institucions d'inversió col·lectiva.

COMUNITAT AUTÒNOMA DE LA REGIÓ DE MÚRCIA

  • Llei 1/2012, de 15 de març, per a la regulació d'un pla de pagaments dels deutes pendents de la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia, a 31 de desembre de 2011.

  • Llei 2/2012, d'11 de maig, per a la regulació del règim de pressupostació i control a la Comunitat Autònoma de la Regió de Múrcia de les ajudes concedides en aplicació del Reial Decret Llei 6/2011, de 13 de maig, pel qual s'adopten mesures urgents per a reparar els danys causats pels moviments sísmics succeïts l'11 de maig de 2011 a Llorca, Múrcia, així com en el Reial Decret Llei 17/2011, de 31 d'octubre, pel qual s'establixen mesures complementàries per a pal·liar els danys produïts pels moviments sísmics succeïts a Llorca l'11 de maig de 2011.

  • Llei 3/2012, de 24 de maig, de mesures urgents per al reequilibri pressupostari.

  • Llei 4/2012, de 15 de juny, de modificació de la Llei 3/1998, d'1 de juliol, de Caixes d'Estalvis de la Regió de Múrcia.

  • Llei 5/2012, de 29 de juny, d'ajust pressupostari i de mesures en matèria de funció pública.

pujar

Agència Estatal Butlletí Oficial de l'Estat

Avda. de Manoteras, 54 - 28050 Madrid